Announcement

Collapse
No announcement yet.

Relooking of my ADZbuzz related website for french / site sur ADZbuzz en français

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Relooking of my ADZbuzz related website for french / site sur ADZbuzz en français

Hi,
    here is my new website for french community explaining the ADZbuzz concept. I have still a lot of informations to add but I explain the main concept.
    Although i noticed that some adblockers blocks the ADZlink so that is why I added a popup to encourage people to add the website on their whitelist.

Check it out and let me know what you do not like in there: www.adzcoin.info

Thanks

French version:

Salut,

Voici mon nouveau blog sur ADZbuzz. J'ai plein d'informations à rajouter mais le principal concernant le concept y est.
    Par contre j'ai note que certains bloqueurs de pub bloquent l'ADZlink et c'est pourquoi j'ai ajouté une popup pour encourager les gens a ajouter le site sur leur liste blanche.

Voici le site et n’hésitez pas à me dire ce que voue n'aimez ou ne comprenez pas: www.adzcoin.info

PS: les article du blog ne sont plus d’actualité

Looks good gerlav31 . An observation though... In the third section, Which ADZbuzzer are you, the left navigation contains some headings in all caps and some in running or small. I don't know if its due to Translation, but if its not, it would look clean if all is either in running or caps. Also in the section below that, What is ADZcoin, the second line says "that can be exchanged for Bitcoin or classic currency". I would replace classic currency with "fiat currency" as that's what the technical term is. Again I don't know if its due to translation. So I guess someone knowing french can give a better critical opinion

Also, I am moving this topic to ADZbuzz Publishers instead of ADZbuzz Affiliate Program as its more suited there.

Comment

Very clean and easy to read website gerlav31 ! Well done.
      It' s the translation that causes the text problems Mohit.

Maybe I missed it but I suggest you create an opt-in form on your blog (top of the side bar) to start building your list.

Comment

Originally posted by camohitmishra View Post
        Looks good gerlav31 . An observation though... In the third section, Which ADZbuzzer are you, the left navigation contains some headings in all caps and some in running or small. I don't know if its due to Translation, but if its not, it would look clean if all is either in running or caps. Also in the section below that, What is ADZcoin, the second line says "that can be exchanged for Bitcoin or classic currency". I would replace classic currency with "fiat currency" as that's what the technical term is. Again I don't know if its due to translation. So I guess someone knowing french can give a better critical opinion

Also, I am moving this topic to ADZbuzz Publishers instead of ADZbuzz Affiliate Program as its more suited there.
        Thanks Mohit, yes the translation does that, it is all good in French

Comment

Originally posted by Yves View Post
          Very clean and easy to read website gerlav31 ! Well done.
          It' s the translation that causes the text problems Mohit.

Maybe I missed it but I suggest you create an opt-in form on your blog (top of the side bar) to start building your list.
          Thanks Yves, yes it is not finish yet, i will add many thing soon Thanks for the idea

Comment

tres beau relooking j'avoue que quand je suis allé sur le site j'étais épaté par l'aspect et l'agencement des différentes rubriques. tu fais du bon boulot julien continue comme ça et sa permettra au projet d'évoluer. cependant j'aimerais savoir ce qui ça signifie :" l'adzcoin kesako" sur le site dans la partie "le concept"
            puis il y a une chose que je ne comprend pas avec le nombre total de pièces de monnaie produit combiné au minage; prenons par exemple l'adzcoin , il y a 84 millions de pièces produite dont plus 40 millions en circulation. et Ma question est la suivant: les pièce à minée ne sont pas comprises dans le nombre total de pièces créees?
            Attached Files

Comment

Originally posted by judash View Post
              tres beau relooking j'avoue que quand je suis allé sur le site j'étais épaté par l'aspect et l'agencement des différentes rubriques. tu fais du bon boulot julien continue comme ça et sa permettra au projet d'évoluer. cependant j'aimerais savoir ce qui ça signifie :" l'adzcoin kesako" sur le site dans la partie "le concept"
              puis il y a une chose que je ne comprend pas avec le nombre total de pièces de monnaie produit combiné au minage; prenons par exemple l'adzcoin , il y a 84 millions de pièces produite dont plus 40 millions en circulation. et Ma question est la suivant: les pièce à minée ne sont pas comprises dans le nombre total de pièces créees?
              Merci judash . Kesako veut dire " qu'est ce que c'est" en patois dans le sud de la france
              pour l'ADZcoin il y aura un total de 84 millions de pièces au final. environs 56 millions ont été produites donc il reste à produire (via le minage) environs 28 millions de pièces.
              il y a 43 millions de pièces en circulation environ et non pas 56 millions car 13 millions ont été "brulées" , envoyées sur une adresse dont personne ne connait la clé: https://adzbuzz.com/adzcoin-supply
              C'est la caractéristique qui va faire décroitre le nombre d'ADZcoin et donc lui faire prendre de la valeur rapidement une fois que le concept sera connu de tous.

Le Bitcoin aura au final 21 millions de pièces, mais toutes ne sont pas encore produites. il n'y a que quelques pièces qui peuvent être produite chaque jour.

J’espère que j'ai été clair

Comment

Working...
              X